Din secretele unei japoneze

In momentul in care am venit in Japonia, aveam cu 20 kilograme mai mult decat greutatea normala. M-am plans unei vecine care mi-a spus: “Fa o baie fierbinte. Te va ajuta.” Pe moment, nu am inteles sfatul ei. Faceam exercitii peste exercitii si ma gandeam mereu ca nu exersez suficient de mult Atunci cand mi-am schimbat atitudinea fata de corpul meu, am reusit sa slabesc 30 kilograme. Noi acordam prea multa atentie proteinelor, carbohidratilor, si caloriilor. Pentru a fi in forma maxima si slab, trebuie sa tinem cont de 4 reguli importante. 

1. Daca faceti exercitii precum un luptator de sumo, veti arata ca un luptator de sumo

Luptătorii de sumo nu iau micul dejun. Cum se trezesc, încep antrenamentul cardio, iau un prânz consistent, apoi merg la culcare.. După ce se trezesc, repetă același program.

După o zi obositoare, solicitantă și o cină generoasă, nu vroiam decât să dorm. Mi s-a dezvoltat musculatura și am acumulat straturi de grăsime. Când corpul este stresat, mintea ne avertizează că avem nevoie, urgent, de o doză de energie, pe care o luăm, de cele mai multe ori din dulciuri. Principalul indiciu că ai făcut prea mult sport este când îți este foame precum unui urs.

2. Caldura este viata

Fructele si legumele verii ajuta organismul sa se adapteze caldurii. Este bine sa fie proaspete si cat mai verzi. Cantitatea crescuta de mancare cruda scade insa temperatura corpului care cere mai multa mancare pentru a se incalzi.  Nu uitati de legumele gatire. In sezonul rece este bine asadar sa consumam legume si fructe gatite, calde.

3. Nu consumati lichide in timpul mesei

Lichidele scad temperatura corpului. Apa neutralizeaza acidul pe care stomacul il produce pentru digestie. In timpul mesei, daca bem lichide, organismul va cere mai multa energie pentru a incheia procesul de digestie si de aceea simtim nevoia sa mancam mai mult. Japonezii iubesc supele fierbinti!

4. O baie fierbinte va ajuta

O astfel de baie, repetată de 2 ori pe lună, are un efect benefic atât asupra pielii cât și pentru digestie.

 

Leave a Reply

